Watch the Lamb - Ray Boltz

Acompanhe esse lindo clip com a letra em inglês e a tradução logo abaixo.


Watch The Lamb

Walking On the Road
To Jerusalem,
The time had come to sacrifice,
Again,
My two small sons,
They walked beside me down the road,
The reason that they came,
Was to watch the lamb...
And they said,
"Daddy daddy,
What will we see there,
There's so much that we don't understand,"
So I told them of Moses,
And Father Abraham,
And I said dear children,
"Watch the lamb....
There will be so many,
In Jerusalem today,
We must be sure this little lamb,
Doesn't run away,"
And I told them of Moses,
And Father Abraham,
And I said "Dear children,
Watch the lamb...."
When we reached the city,
I knew something must be wrong,
There were no joyful worshippers there,
No joyful worship songs,
And I stood there,
With my children,
In the midst of angry men,
Then I heard a crowd cry out,
"Let's Crucify Him!"
We tried to leave the city,
But we could not get away,
Forced to play in this drama,
A part i did not want to play,
Why upon this day were men condemned to die,
Why were we standing right here,
Where soon they would pass by,
I looked and I said,
"Even now they come,"
The first one cried for mercy,
The people gave him none,
The second one was violent,
He was arrogant and loud,
I can still hear his angry voice,
Screaming at the crowd,
Then someone said,
"There's Jesus,"
I scarce believed my eyes,
A man so badly beaten,
He barely looked alive,
Blood poured from His body,
From the thorns on His brow,
Running down the cross,
And falling to the ground,
I watched as He struggled,
And I watched Him when He fell,
The cross came down upon His back,
And the crowd began to yell,
In that moment I felt such agony,
In that moment I felt such loss,
Till the roman soldier grabbed my arm and screamed,
"YOU! Carry his cro-----------ss!"
At first I tried to resist him,
But his hand reached for his sword,
So I knelt and I took
The cross from the Lord
I put it on my shoulders
We started down the street
And the blood that He'd been shedding,
Was running down my cheeck...
They led us to Golgatha
They drove nails,
Deep in His feet and hands,
And on the cross,
I heard him pray,
"Father, forgive them..."
Never have I seen such love
In any other eyes
"Into thy hands I commit my spirit,"
He prayed,
And then He died.
I stood for what seemed like years,
I lost all sense of time,
Then I felt these little hands
Holding onto mine
My children stood there weeping,
And I heard the oldest say
"Father please forgive us,
The lamb,
Ran away...
Daddy daddy,
What've we seen here,
There's so much that we don't understand,"
So I took them in my arms,
We turned and faced the cross
And I said
"Dear children
Watch the----- la-----mb..."

Eis o Cordeiro

Andando pela estrada
Para Jerusalem
Chegou a hora do sacrificio
de novo
Meus dois filhos pequenos
Caminham (ao lado) comigo pela estrada
Eles vieram
Para vigiarem o cordeiro
Eles dizem
Pai pai
O que nós vamos ver lá
Há muita coisa que nós não entendemos
Entao falei para eles de Moisés
e do pai Abrãao
e falei as crianças para
vigiarem o cordeiro
Haverá muita gente
Em Jerusalem hoje
Nós precisamos garantir que o cordeirinho
nao fuja
e falei de Moises
e do pai Abraao
E falei as crianças
Para vigiarem o cordeiro
Quando cheguamos à cidade
Vi que havia algo errado
Nao havia adoradores alegres ali
Nem filhos desses adoradores
E fiquei ali
Com meus filhos
Em meio a homens irados
Eu ouvia a multidão gritar
Vamos crucificá-Lo
Tentamos sair da cidade
Mas nao conseguimos
Fui forçado a representar
Um papel quee eu nao queria
Por que nesse dia homens, foram condenados a morrer?
e Por que estávamos ali?
Onde em breve eles morreriam
Eu vi e disse
Eles continuam vindo
O primeiro pediu misericordia
E o povo nao o concedeu
O segundo era violento
Ele estava gritando alto
Berrando para a multidao ( eu pude escutar nos meus ouvidos sua voz irada)
Berrando para a multidao
Alguem disse
Ali está Jesus
Eu nao acrito nos meus olhos
Um homem que açoitaram tanto
Que mal parecia vivo
Corriam sangue do seu corpo
Por cauda dos ferimentos
E descendo pela cruz
E caindo no chão
Eu vi a luta dEle
E vi quando Ele caiu
A cruz caiu sobre suas costas
E a multidao gritava
Neste momento senti agonia
Neste momento percebi a perda
Um soldado romano segurou a minha mao e disse
Voce carrega a cruz dEle
A principio tentei resistir
Mas a mao dele me forçou
Entao me ajoelhei e peguei
A cruz do Senhor
Eu a coloquei no ombro
E fomos indo pela rua
O sangue que dEle derramava
Corria no meu rosto
Eles nos conduziram para o Golgota
Eles pregaram cravos
Profundo em seus pés e mãos
E na cruz
Eu ouvi Ele dizer
Pai perdoa-os
Eu nunca vi tanto amor
nos olhos de ninguem
Em Tuas maos entrego o meu espirito?
Ele orou
E entao morreu
Parecia que um ano se passara
Perdi a noçao do tempo
Senti uma mao pequenina
Que se segurava a minha
Meus filhos ficaram la chorando
E ouvi o mais velho dizer
Pai por favor perdoa-nos
O cordeiro
fugiu
Papai
O que nos vimos aqui
Ha muita coisas que nos nao entendemos
Eu os peguei nos braços
E nos viramos para a cruz
E disse
Meus filhos queridos
Eis o Cordeiro

Comentários