Mensagem de Nossa Senhora em Medjugorje do dia 2 de novembro

St James Church, Medjugorge

November 02, 2010 Message to Mirjana

"Dear children; With motherly perseverance and love I am bringing you the light of life to destroy the darkness of death in you. Do not reject me, my children. Stop and look within yourselves and see how sinful you are. Be aware of your sins and pray for forgiveness. My children, you do not desire to accept that you are weak and little, but you can be strong and great by doing God's will. Give me your cleansed hearts that I may illuminate them with the light of life, my Son. Thank you."


Mensagem de Nossa Senhora do dia 2 de novembro de 2010 (tradução)

Vidente: Mirjana

"Queridos filhos! Com perseverança e amor maternais Eu estou trazendo a vocês a luz da vida para destruir a escuridão da morte em vocês. Não me rejeitem, meus filhos. Parem e olhem dentro de vocês mesmos e vejam o quanto são pecadores. Estejam cientes de seus pecados e rezem por perdão. Meus filhos, vocês não desejam aceitar que você são fracos e pequenos, mas vocês podem ser fortes e grandes, fazendo a vontade de Deus. Dêem-Me seus corações limpos para que Eu possa iluminá-los com a luz da vida, Meu Filho. Obrigada.”


Comentários